2014年9月8日 星期一

中秋夜


中秋夜,

困在天宮的她,孤單落寞,俯視大地黯然淚下;

呆在地上的他,形單隻影,仰望長空沉思不語。

月老看著兩隻可愛的兔子,悄悄替他們繫上紅線,送上祝福,暗暗偷笑。

只要幼幼的紅線在,

即使天宮與大地隔著闊闊的銀河,

月上與地上的兔子也能連連親咀,

在時空中的某處相遇。



祝各位中秋節快樂。


圖片來源﹕
自拍


35 則留言:

  1. Su: 兩隻親咀的兔子幾可愛喎!Kakakaka....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,多謝喔,好彩都摺得讓人覺得似兔仔。=P

      刪除
  2. 今晚八月十五月當頭, 人月兩團圓, 中秋節快樂....!

    回覆刪除
  3. 只要思念對方,對方仿佛就在身邊。中秋佳節快樂!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 細心想想,我好像也認識一隻兔子,對不?^_^

      刪除
    2. 小兔子有痲熕,今早起來,網誌唔見晒D留言,只能在G+見到,點算呀?

      刪除
    3. Aiya!剛開電腦又有番喇,嚇死我呀.....
      唔好意思,煩到你tim ,嘻嘻.....

      刪除
    4. 哈,似乎唔見晒d留言ge解決方法,就係等d留言自己出現返。=P

      下?﹗你冇煩到我喎。^_^

      刪除
    5. 昨日好開心D留言出現番,今日又無咗.....攪乜野!

      刪除
    6. 我剛去過你個blog呀,係咪又「自然」好返晒?

      今次見到d留言無左,仲有冇嚇到血壓升高了?=P Google Blog好像耐不耐就會這樣。

      刪除
  5. 回覆
    1. Cheery,中秋節快樂﹗

      真的,你的出現給了我一個驚喜,另一個驚喜會否是有空復出打返遊蹤?^_^

      刪除
  6. 哈哈,可愛小兔子,好心思呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 想起天宮上面有隻玉兔,適逢中秋,所以想出這幅構圖。

      謝謝EE欣賞喔。^_^

      刪除
  7. 回覆
    1. 謝謝你。^_^

      週六、日快樂。

      刪除
  8. 回覆
    1. 謝謝你。

      過一個愉快的週六、日。

      刪除
  9. su, 你是兔子,找到了另一隻小兔嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 看你最尾那句「找到了另一隻小兔嗎?」,我幾驚你之前果句話我是「狼」還是「鷹」之類,好彩,你只是話我是同類的兔子。=P

      未呀,不知是否心態問題,有時會看得淡。

      刪除
    2. SUSU...SURE...SUSU...(=^・^=)

      刪除
    3. um,我出返英文考Oral時一眾考生ge名句啦咁..

      I agree with you....=P

      刪除
  10. 回覆
    1. 好彩條紅線將佢地拉埋一齊ja ^_^

      刪除
  11. 回覆
    1. 我想,不知多少分隔兩地的情人,就是靠一條紅線堅持到對方回來吧。

      刪除