2014年9月13日 星期六

白雲.海濱

自愛上行山遠足後,已很久沒有踏單車了,所以,這篇算是一篇「回顧」Post

某年炎夏,單車之旅由大圍開始,至大埔參觀海濱公園及午膳後,返回大圍。

沿吐露港前往大埔時拍下的藍天白雲()

藍天白雲(二)

藍天白雲(三)

藍天白雲(四)

藍天白雲(五)

到達大埔海濱公園

園內樹蔭處處

一片青綠

一片「綠」之外,抬頭還可欣賞「藍」與「白」

昆蟲屋外牆上的大型蟲族

室內其中一個展覽箱。感覺上,昆蟲屋以「資料介紹」為主,非為向遊人展示活生生的蟲類而設

屋外湖景。湖面平靜得反射了白雲與小屋的倒影

室外的林蔭小徑也有大型昆蟲喔




後記
當天推著單車進入公園範圍時,「把關」的保安員叮囑我們「可以推車內進,但不能在園內踏單車」,唯走至回歸紀念塔鄰近範圍時,另一名保安員卻稱「不准攜單車走入公園」。不太清楚園內是「不准踏單車」還是「不准單車內進」,有興趣遊園者不妨留意告示牌及在場人員的指示。



圖片來源﹕
自拍


37 則留言:

  1. cheery 非常喜歡夏天的天空。

    回覆刪除
    回覆
    1. 藍天白雲,望落有點心曠神怡ge感覺,不錯的。

      刪除
  2. 好地方,但貓未到過,睇怕我不是香港人啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 車,又關係唔係香港人事?=P

      你係香港貓0丫嘛 ^_^

      刪除
  3. 潔潔愛登回歸塔,尤其是冬天。
    好羨慕識踩單車ge朋友,我都識gar,不過係三輪lor ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天對住個海,d風吹埋黎,會變冰條gar 喎?﹗ 哈,我諗冬天登龍脊感受更深,試過入秋去d風都已經好大好大。

      你架單車俾人地果d多了一個輸,會唔會比其他行得快gar =P

      刪除
    2. 嘻嘻.....潔潔尋日先至同baba講,冬天再行龍脊,因為第一次大霧,乜野都睇唔倒,第二次好多行山者,停低映相好似阻住人咁樣。

      三個輪行快D? 唉~~~你有所不知喇.....baba對潔潔好似軍訓咁,佢成170幾lbs,接近6呎高,佢.....要我載佢gar.....結果,架單車就好似烏龜咁行lor...你話快唔快吖 ^~^

      刪除
    3. 下?你爸爸咁樣訓練你,你仲提去龍脊?會唔會偷偷在你背包放幾塊鉛同你練力gar?=P

      刪除
    4. BTW,龍脊咁熱門,好難少人gar喎。可能試過俾外國雜誌推介,我上次行龍脊果時,見外國行山者多過本地人。

      刪除
    5. 放幾塊鉛?!SUSU~咁都想到,叻叻!
      太多人,我唔多喜歡...

      刪除
    6. 哈,仲話叻叻,一陣你爸爸真係整幾塊鉛,你就和味,重過背著波波。

      我同你差不多,到郊外其實就是唔想太多人,避下靜。不過,我那次算ok,睇下你今次又如何。

      刪除
  4. 藍天白雲真是好天氣了, 很喜歡享受看雲彩的千變萬化, 令人有很多幻想空間,最尾那幅圖那隻藍色蝴蝶很美麗.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你差不多,鍾意睇/影雲,都係因為佢地千變萬化,各有各姿態味道。

      刪除
  5. 在藍天白雲下踩單車,令我勾近四十年前的往事,當年跟朋友踩單車的開心情景,活現眼前!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在你改為在藍天白雲下跑步嘛,我猜一樣有很多閏心情景。^_^

      刪除
  6. 回覆
    1. QQ有沒有聽過古巨基果首,同樣不錯的。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 等QQsearch吓先!,,,,,,
      ,,,,,,係咪古巨基的藍天與白雲首歌呢?!
      不過..呢首歌QQ唔係太熟,因QQ唔係古巨基的fans呀!~.~'''

      刪除
    4. Sorry,我睇返我ge reply,係有d語障,好彩QQ都get到,同我溝通到。=P

      係呀,不過藍天與白雲呢首歌都幾舊下。

      刪除
  7. 吐露港難得咁清,Small U.拍的藍天白雲好美啊!^^ (不過這樣會很曬呢:P)
    到大埔海濱公園遊覽,和沿著單車徑散步,是很不錯的,所以小禺隔一、二年就會去一次~~ :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,會很曬,上斜路時更加辛苦,所以做防曬之餘,更要慢踩和多小休。因為多小休,所以才可以乘機拍得多藍天白雲相。

      刪除
  8. 回覆
    1. um,要找對位置喔,如果在車路旁踩,都吸幾多廢氣gar。

      刪除
  9. small u, 綠樹藍天白雲,真係心曠神怡﹗

    回覆刪除
  10. 大埔海濱公園…好耐無去啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係踏單車去直接搭車去?

      刪除
    2. 如果你踩單車去,仲想睇下你俾唔俾入。

      刪除
    3. 只淮喺大埔海濱公園嘅單車徑踩架咋!
      果度有提示牌話明唔准單車入架!
      我見單車徑旁有P字牌,唔知喺咪比人泊架單車喺度呢?
      普通公園都唔比單車入架喇!何況有回歸塔嘅大埔公園!
      第一個保安員好人才比你推著單車行,基本上應該唔可以。

      刪除
    4. 孺子可教!孺子可教!^_^

      刪除
  11. 藍天白雲就是美!令人清心少欲望,帶出高雅的感覺。謝謝你的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,我喜愛影白雲的,每片雲形象不一,可謂「各有各姿態味道」,配上藍天,更是美。

      刪除
  12. 天色很好,單車,好多地方,都唔俾進入.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係gar,咁樣睇黎,果次保安算開恩。

      刪除