2015年2月7日 星期六

「雖然你大隻過我…」



「但係你都唔好走黎搞我個頭嘛﹗」

那隻未成年的非洲象很可愛,事後像小孩子般知道闖禍後馬上逃走,躲到遠遠的。

Youtube逛一轉,不難發現不少遊人上載了在非洲觀看野生動物時拍下的短片,各具「刺激」、「危險」、「有趣」等不同元素。例如﹕


幸好,從事後反應來看,拍攝者 (上載者描述拍攝片段的人是一名專業的非洲草原導賞員)應該安然無恙。短片只具「危險」元素,事情本身並不有趣,「稍為特別」的地方在於留言格內的其中一段留言。

easy, easy!" "hey, HEY, HEY, HEY, HEY!!! HEY! HEY". This guy techniques to calm down wild animals are top notch.’

諷刺與幽默感兼備吧。

SU所知,日本、台灣等地的一些野生動物園均規定遊園者必須坐在車門、車窗緊閉的有蓋車子(「阻隔式」車子)內,可是從網上短片 (以至一些旅遊節目)所見,很多遊客在非洲大草原上都是乘坐「開蓬式」(沒有車頂)吉普車觀賞各類動物的,奇妙之處在於當地的獅子又不會撲向車上的遊人,人與獅之間好像存在著某種看不到的默契。不過,也許非洲草原上的危險動物不止獅子,草食動物一樣可以很危險的。除了大象,還有河馬與犀牛...



(「犀牛撞車子」的短片中,說Easy Easy的那把聲線和「大象撞車子」中的那把聲音十分相似,不知是否同一人?)

相比之下,在香港郊區觀看、拍攝黃牛、水牛的生活動態,算是安全得多。牠們的「地域」(更傳神的用語是「霸地盤」)意識不強,對在周遭活動的人類亦十分包容。畢竟,本地牛兒及其上代 (以至上幾代的先祖)均曾被農戶飼養,性情上變得溫馴多了。




23 則留言:

  1. 「奇妙之處在於當地的獅子又不會撲向車上的遊人,人與獅之間好像存在著某種看不到的默契」每次看這些,心裡都會咁諗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪在獅子眼中,大架吉普車是一個比較大的物體,分不出車上的人是小個體,所以以一架車整體來看是惹不得?

      刪除
  2. 我遊南非時早上坐沒玻璃的導覽車參觀國家動物公園,
    很凍有毛氈保暖, 看到大象, 犀牛 ... 好像有獅子橫過車前
    工作人員有槍的 ...
    很久前的事了 ...
    祝週日愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 看到不少動物,當時心情興奮嗎?^_^

      um...雖然工作人員有槍,但係開槍都唔易,特別係如果獅子真係同人糾纏在一起時...

      刪除
    2. 非洲對我來說太遙遠,我只能看短片,唔係「未出發」,係「不出發先興奮」。=P

      刪除
  3. 小象可大膽 , 走去踼牛一腳 , 沒有受傷算好運!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 短片幾得意,小象急急腳走得意,隻水牛俾牠隻腳碰過後,都好似有點點愕然咁。

      刪除
  4. SU: 我喺你果blog留唔到言呀!:((

    回覆刪除
    回覆
    1. N年前去廣州長隆野生動物園D車喺無窗架!:((
      所以睇動物果時都有D驚!

      刪除
    2. Kaka,你係咪指之前在這Post留言時,留言消失?

      d車無窗,我估,d人都一樣無「槍」=P

      刪除
  5. SUSU,我得嗰 80LBS,雖然你大隻過我.....哈~哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心啦,我d筋冇你咁軟,隻腳唔會舉高到你個頭ge位置碰到你gar =P

      刪除
    2. 呀,嚴肅ge話題會寫得嚴肅d,開玩笑ge時候咪輕鬆d。好與不好,寫文章來說,你讚我會開心的,謝謝kaka,但始終「寫字」像長跑,只求文中的失誤越少越好。

      曾經有blog友同我講上戴you tube 歌曲片段時要有負責任的心,
      要小心監察一吓啲歌--->唔係好明白,意思係留意歌詞意識、多唔多粗口定點?

      刪除
    3. 係呀!意思係留意D歌詞意識、多唔多粗口、有無意識不良、淫穢不雅的圖像等等....

      刪除
    4. Kaka,你的留言不見了喇。要問ge,問google好喇。=P

      刪除
    5. 嗚嗚...知喇!可能google當咗我D留言喺廣告呀!

      刪除
  6. 呢班動物好惡喎!攝影師都無得罪佢哋,咁都可以無端端撞埋架車度!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就我所知,河馬ge地域性頗強,可能覺得架車同佢差唔多大,唔知係咪走入黎搶地盤所以發惡。

      犀牛、大象我就不太清楚,不知會否是類似原因,或附近有剛出生ge幼兒。

      刪除
  7. 回覆
    1. EE,你說開這點...um..真係好奇怪,大象撞車果段片,兩隻象衝幾步後收步大叫,司機應該把握機會即刻倒車拉遠距離,個人ge反應竟然係「呼喝」返d象,結果就係第三隻象撞埋架車度。

      真係唔知係咪後面塞車倒唔到車定點。

      刪除
  8. 哈哈!!!佢地有D暴躁呢.......................................

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能見到d 三唔識七ge人在自己屋企走動,以為搶地盤嘛^_^

      又或者,佢地唔鍾意上鏡,俾人影=P

      刪除