2015年12月27日 星期日

龍蝦灣郊遊徑

今期走走位於清水灣郊野公園內的龍蝦灣郊遊徑,登山看海。按官方資料,「順走」的話該由大坑墩走至龍蝦灣,是次選擇「逆走」


可於鑽石山荷里活廣場巴士總站乘91號巴士前往清水灣,於大坳門站下車。本篇路線屬「繞圈式」,起點與終點均在下車處的大坳門,惟因逆走龍蝦灣郊遊徑,在此路口左轉沿龍蝦灣路走


龍蝦灣路乃水泥路,途中有若干支路通往護老中心、寺院與民居,直走主車路即可


有興趣的話,也可往海邊觀看古石刻


車路盡處是騎術學校。若碰巧學員在沙圈策馬,在此觀賞該挺寫意的


正式踏上環境優美的龍蝦灣郊遊徑


初段先走由梯級(大石塊築成)與沙石小徑組成的登山路


山路不短,切忌心急「一鼓作氣」。大家不妨適時小休,回望背後的海島風光


登高望遠,站在山徑上的不同位置,可看到不同景色呢


除了海景,亦可欣賞迷人山野,讓心融入大自然


山脊上走,景觀越來越開揚。剛才付出體力與汗水,現在是「收成」的時候


藍天白雲,青山綠水,還有奇石,「大收成」也


向山頭「大嶺峒」進發時回望。大嶺峒高約291米,是行程最高點


郊遊徑的其中一項特色是路面狀況較貼近原始風貌。部份山路頗崎嶇,走動時務必小心翼翼


高高低低的山脊-----那是剛走過的路


遙望相思灣。不知你們可曾到過那兒遊覽?


登上大嶺峒山頂。當然要把握機會在此眺望四風景


下山了。途中可見遠方的布袋澳與高爾夫球場


梯級頗陡峭,莫因快走畢郊遊徑而鬆懈


來到位於大坑墩的龍蝦灣郊遊徑出口


大坑墩設有一個面積頗大的「郊遊區」,那裡是燒烤與放風箏熱點


最後,可沿清水灣道重返大坳門,在附近的巴士站乘車返回市區




後記與備註﹕
1.沿路小休、拍照,全程約需2.53小時。此時間僅供參考。

2.龍蝦灣郊遊徑的官方起步點為大坑墩。若按官方提議「順走」郊遊徑至龍蝦灣,登山段將以梯級為主,下山路由沙石路與梯級組成。
反過來說,如依本篇路線「逆走」郊遊徑(由龍蝦灣走至大坑墩),則主要經沙石路與石階登山,過大嶺峒後沿梯級下山。一般而言,和下行相比,上行崎嶇不平的沙石路較易,相對較安全,各位可按個人喜好在出發前計劃「順走」或「逆走」。



圖片來源﹕
自拍

32 則留言:

  1. 呢條缐好像不錯,風景靚又不太難行.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度風景好好,對住個海,讓人心曠神怡。不過,在沙石路與筆直的石塊梯級走動時始終要謹慎些,。

      刪除
  2. 我相信這行程,對我懶骨頭而言,會吃不消 , 尤其是走那些梯級,泥路那段 ! 我上次走平路,十幾個街口的路程, 都喊腳攰,叫哂救命>_<
    如果真的去行,要買定枝行山柺杖先!
    謝謝大哥分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 郊遊徑的路是會崎嶇些,如果羊羊有天有興趣試走,可先從一些路面狀況好一些的山徑入手。^_^

      咁...呢度有些唔同GE,你會唔會鍾意過睇海景多過睇塗鴉先?鍾意睇海GE,會吸引力多D LOR。=P

      刪除
  3. 我好喜歡看海,唔鐘意看塗鴉 !
    不過這次行程,幾張梯級圖片,
    嚇 “侄” 我 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 嚇窒都無法喇=P 可以等有興趣一遊的訪客在出發前有心理準備MA,好過只係POST D風景圖,引你地去到先知發現有梯級同沙石斜路。^_^

      刪除
  4. 原來要走上 291米高的山,這段山路一點也不易走。唔怪得幾年前有兩隻金毛尋回犬在這處罕有中暑暴斃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果在夏天行,呢度真係會幾耗體力,中暑風險亦高。郊遊徑D路係會崎嶇一些,小心走慢慢走,中途小休下,都另有一番風味的。^_^

      刪除
  5. 有人喜歡 Window Shopping 我卻喜歡上你的網誌作 Blog travelling!當然與親身一遊有分別,不過在網上遊歷,加上少少的幻想,其實也不錯呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵,係咪幻想跑緊山路,來個山地版馬拉松先?^_^


      刪除
  6. 第一及第十七張(尤其大嶺峒山頂四周的風景...靚)風景相好靚!
    而且海邊還可觀看古石刻,真的值得一遊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現場睇感覺仲好喔,特別係一步一步行上去,看到自然美景時有種值回票價的滿足感^_^感覺比在山上俯視「石屎林森」好很多。

      刪除
  7. 嘻嘻~我記得我個行山樂GE POST係沒有龍蝦的龍蝦灣,你行嗰日有無見到龍蝦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有好多唔同種類的龍蝦,有波士頓龍蝦、加拿大龍蝦、澳洲龍蝦同本地龍蝦...

      行完果晚發夢時見到。=P

      呢度個海景好正,甚至乎我覺得靚過龍脊。

      刪除
    2. 發夢都見到龍蝦?你真係為食呀~

      我行龍脊時,係好大霧,唔係好清楚,有機會再去一次先至得。 

      刪除
    3. 龍脊風景唔錯,同埋勝在近市區,都方便的。^_^

      刪除
  8. 好友☁•*¨º♦早晨+午安喇喂☀*¨☼
    大家╠ ╣aΡpy New Year
    2Ѽ16繼續嘻嘻哈哈開開心心每一day

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都開開心心呀。^_^Aiya,我之前嘔呀,今天好返D先笑得返出少少。

      刪除
    2. 還未好番呀...去看醫生呢

      刪除
    3. っˆヮˆ)っ★。゚☾好友♦*¨*☆晚上好☁¨✬
      ღ。゚*❤快樂星期三喇喂♡。゚♥我買完餸菜囉
      ❥*¨❣繼續時刻❉•ೋ健康幸福喇喂¸øº¨❦
      ❉∴♣♧♣∵✾。⊹・・゚゚✱*。¸.•*¨◇。゚*- ҈

      刪除
    4. 放心呀,好返晒喇。^_^

      刪除
    5. っˆヮˆ)っ好返晒...咁就好呢

      刪除
  9. ─▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄ ☆.,¸.•°*”˜☆˜”*°•☆
    ███████───▄▀ ☆¸.•°*”˜☆˜”*°•☆
    ▀█████▀▀▄▀ ☆¸.•°*”˜☆˜”*°•☆
    ──▀█▀ ☆¸.•°*”˜☆˜”* ---------- U,祝你...

    除夕及元旦快樂..! ★2016╠ ╣ a Ppy ♥✿♪❤*¨`*❤

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀,Momo。

      心心加星星,這個圖案配搭有溫馨感覺喔。

      刪除
  10. 愛行山,寫文章,生活如此「正常」,真不似一般香港人啊﹗
    祝su新年快樂,思如泉湧﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀,我呢個新年假期就是過得「唔正常」返呀。之前嘔呀,後來停了都係留在家休息恢復下先,結果今個假期冇外出行下吸新鮮空氣呀,原本諗住1月1日出返篇POST都冇寫到。>_<

      刪除
  11. SU身體好些嗎?平時太疲累,偶然休息一下也是很好的調節。

    看起來,這條行山路也很易行,風景也很美。謝謝你介紹。遲來的祝福SU新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好返喇。^_^

      呀,對我黎講,係一D石屎路為主,起伏不大之類的路線我先會在正文形容為「易行」GAR,驚誤導有興趣一遊的訪客MA。一般我都係描述路線,影下相等大家判斷下。=)

      呢度會係崎嶇少少,走動時要小心。登山講氣量(當然分段小休的話,這裡的山頭不算十分高),JOYCE有跑步,氣量應該會比一般人好,說不定會輕鬆些。

      刪除
  12. 嘩! 你不是爬山石爬到病吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會GWA,呢度路是崎嶇,但都是用腳行,行下抖下OK,唔算消耗好大。

      刪除
  13. 我走兩次,都係同你相反方向行走,中途路段既風景真係好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度對住一望無際的大海,景觀一流,付出汗水與體力都是值得的。我之前「做功課」時,諗諗下都係上行沙石路較適合我,所以選擇逆走。^_^

      刪除