2016年1月3日 星期日

什麼是對你最忠誠的?

因生病關係,這個假期在休息中渡過,浪費了風和日麗的週五與週六。不經不覺,原來已一星期沒有寫Post,今天寫點東西打發時間吧。

想起了一篇看過的網上文章,作者問了讀者一個問題﹕

「什麼是對你最忠誠的?」

情人?小狗?觀音兵?

作者的答案是我們的身體。記憶所及,她/他的原因大致如下﹕

我們身體內的器官、細胞每天都默默工作,從不間斷;

有些時候,即使我們沒有善待它們(如吃煎炸食物、夜睡),它們仍任勞任怨,自行作出調節,致力保持整體運作暢順,給與我們時間改變;

萬一某天得了小病,如能讓身體充份休息,病情多可有所改善,甚至自行痊癒;

身體不會無故向我們「發脾氣」,作息定時,多做運動,注意飲食,我們對身體好,身體自然也回報我們。

想著想著,作者所說的也有道理喔﹗在跌Watt的情況下,這篇就寫到這裡,聽一首充滿「手舞足蹈」感覺的歌曲吧﹗




歌名﹕Runaway 

歌手﹕Avril Lavigne

專輯﹕The Best Damn Thing

67 則留言:

  1. 回覆
    1. 謝謝你呀,基本上已經好返95%喇。^_^

      刪除
  2. oh~我開心度假,你卻生病了(>﹏<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 作息定時,多做運動,注意飲食.

      刪除
    2. RE:張潔潔
      這沒有相干呀,只要無因果關係,你唔係「因為」我生病「所以」開心度假咪得LOR =P有個開心假期是好事呀。^_^

      BTW,你D「胡」「易」不「易」呀?

      刪除
    3. RE:大夫
      回想起來,我都唔係好知吃錯了什麼>_<1月1日下午就是在嘔。

      刪除
    4. SUSU,我點會咁對你呢 ^^

      你又唔係我嗰個前鄰居,知道比佢遺棄隻狗狗生病都唔理,當時我有想,有一日到你自己生病,無人理你,你就慘喇。

      我D胡應該無問題呀~,但沒有結果。一分耕耘,一分收獲,我GE努力,無白費到。但考官提議我,下一次奏D輕快D GE曲目,因為我拉拉下眼淚流下來,佢哋覺得我好似好慘咁WOR。

      刪除
    5. 你係咪冇變過,拉梁祝?

      刪除
    6. 係呀~無改變過,其他我同你講過ge野,如服飾,都無改變~

      刪除
    7. 咁即係一切按你原定GE計劃進行去應試啦。

      可能佢地係見你喊,唔知你會發生乜野事驚起上黎所以咁講,我覺得,拉輕快GE歌或哀怨GE歌都可表現考生不同的技巧的。BTW,最緊要係抽離得返那種情緒。

      刪除
    8. 好快抽離啦,我邊有咁多情?^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝你呀﹗ 讓身體自然調適幾天,好返好多喇,食量回復返日常一樣。^_^

      刪除
  4. 不錯,身體才是我們的主人。請多保重!
    這歌令人很振奮! 記起另一首歌︰One way ticket.

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望我們不要奴役她。否則她會找你麻煩。

      刪除
    2. 那張One way ticket是否to the moon的?=P

      月亮未有地方住呀,要買埋回程那張呀。

      希望我們不要奴役她。否則她會找你麻煩--->阿姨留言中的那個「她」,係咪不論係指「身體」還是「女生」都適用?

      刪除
    3. 我指的是身體,怎敢得罪她們呀! 找死麼! 對於一些富於機心而難攪的女性, 最好避之則吉。One way ticket 是單程車票,上太空的都是英雄,因為這可能是一條不歸路。

      刪除
    4. 猶幸大多數的太空人都能順利回歸地球。可惜在80年代年~美國一次發射一架載有七名太空人的太空船,第一次載有一名(日裔)女太空人升空,可是,發射之後竟在半空中爆炸解體! 七人都慘烈犧牲了。

      刪除
    5. 上太空,從來都是危險的。我有次睇新聞片之類,話穿梭機雖然有防熱片,但如果由太空切入大氣層的角度有偏差,D防熱片一樣未必頂得住D熱,會爆。

      美國的穿機機都爆過兩次,最近果次哥倫比亞號,有事後新聞話其實在升空時控制中心已經發現隔熱片脫落,但沒有辦法安排營救,結果在明知回航時會出事的情況下眼白白睇住架機爆。

      刪除
    6. 所以當太空人要有視死如歸的精神。人類要征服太空,但遺留下了不少的太空垃圾在天空。火箭升空的熱氣,種種工業廢氣,已使冰山融化,海水的水位顯著上升! 人類的自私行為,將會自食其果。

      刪除
  5. 古語有說:「身體髮膚,受諸父母,不敢毀傷。」所以 SU 勿讓身體過累,多些時間休息,也是很好的。小病,是身體向你發出提示,保重。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次身體都好幫手,防衛機制都發揮到水準,首先嘔返多數致病原出黎,然後再慢慢由免疫系統接手處理。^_^

      刪除
  6. 大哥早占勿藥 !
    我認識大哥的日子很短,第一次聽到你 blog 上的音樂,
    歌曲充滿活力 , 很好聽呀!
    祝愿大哥,新的一年
    身體健康 ,
    萬事順利 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,呢度以文字同圖為主MA。^_^

      呢首歌我幾鍾意,羊羊留意歌詞的話,其實開頭係講遇到些不暢順的事GAR。

      刪除
  7. 我也是由31號開始發燒感冒,到今天還覺暈陀陀,明天還要上班,
    希望就如你所講,我和你能早日痊癒....

    回覆刪除
    回覆
    1. 發燒個人會易D累同唔願郁,可以的話,多休息有幫助GAR。我好返好多了,你點呀?

      刪除
    2. 你好返就好,我就好慘,發燒完之後又痾又嘔,到今天還在流鼻涕中...

      刪除
    3. 你都一星期了,有沒有睇醫生?

      刪除
  8. su多多保重啊!今晚為你禱告!

    回覆刪除
  9. 保重呀!

    的確,充足睡眠能醫百病,包括身體和心靈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道﹗ ^_^

      充足睡眠對身體好,呢點中、西醫都認同的,係「講法」不同吧。中醫講睡眠養血氣同有助肝膽排毒,西醫就講增強免疫力及細胞修復力。

      刪除
  10. 回覆
    1. 個假期就是在休息中度過呀,係免疫系統比較忙碌。

      刪除
  11. ❥*¨❣大家ღ❤新年快樂喇喂♡。゚♥
    齊齊2Ѽ16繼續❉•ೋ幸福健康。゚*♦
    ⊹╭════════╮
    ╭╯❥開心樂無窮║
    ╰═◎══◎══◎═╯*゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。

    回覆刪除
    回覆
    1. 1個月後就又下一個新年喇。^_^送羊迎猴。

      刪除
    2. っˆヮˆ)っ好友・゚゚✿時刻快樂*.•享受一切美好
      ☆º°★話咁快又一天☁*¨⊹晚安甜夢喇喂☾•。✬

      刪除
    3. 發夢食甜品,黎個甜夢啦。^_^

      刪除
    4. っˆヮˆ)っ★。゚☾好友♦*¨*☆甜夢安睡☁¨✬

      刪除
  12. SU 也生病了!
    真的令人擔心~ 現在好了一點沒有?
    近來天氣多變,很容易感染風寒!SU 要多休息、多喝水、多想好的東西~
    心態靚D...人會精神D...身體會健康D...
    你要好好保重啊!外出時要好好保護頸部,記得添衣啊!
    希望你快點痊愈!祝福你~(ღˇ◡ˇ)(ღˇ◡ˇ)

    回覆刪除
    回覆
    1. 還沒有動力上網,相信身體仍然比較虚弱吧!
      好好保重!痊癒後也不要輕心,出入都要小心再着涼……祝願你早日康復呀!( ´▽` )ノ(^ з^)(^ з^)

      刪除
    2. 我好返好多喇,第一日開始吐時冇乜食過野,現在到返平時個食量喇。^_^v

      其實,我琴日都有上網同睇下個BLOG的,不過諗住再抖多日先覆大家,我唔想個個都COPY AND PASTE 「謝謝﹗我冇乜事喇」咁,所以等今日先慢慢「轉一轉個腦」覆返留言。

      你呀,唔好只係掛住提我呀,仲要提提...阿某人呀。我識得有個大人GE氣管都係易著涼的。=P

      大家都要保重身體,這樣才有精神在生活中做更多想做的事。(^ з^)

      刪除
    3. 就是知道你一向做事認真,見到你沒有上網回應,便知道你的情況還不太好吧!
      阿某人好難救架喇!最叻就係同人講,但自己就成日唔聽話.....^3^
      你要先好好調理身體後,再重新發力呀!
      祝願你快點快點康復!變番做大大隻的SU.....( ´▽` )ノ(^ з^)(^ з^)

      刪除
    4. 加油呀!要戰勝病魔!為你打氣(=^・ェ・^=)!祝福你!(^ з^)

      刪除
    5. 放心呀,我冇乜事GAR喇。

      唔聽話?等我搵下個櫃有沒有藤條先...不過,搵到都應該打唔落手,所以都係唔搵喇。=P

      糖有沒有用GAR?

      刪除
    6. 話你知~我唔食糖架! (*^▽^*)
      所以.....可能藤條會有效D.....(⌒▽⌒)

      刪除
    7. 哼﹗都係唔好,費事拎住藤條個樣嚇到人喊有手尾跟,要TUM返轉頭。=P

      刪除
  13. 人是否對自己最忠誠?
    祝你新年進步, 身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 人是否對自己最忠誠...不如留待我們與有興趣的BLOG友在心中給自己一個答案吧。

      在這越來越是非不分的世代裡,特別是自己的道德判斷與日漸扭曲的社會價值背道而馳時,人要對自己忠誠,需要技巧之餘,有些時候可能更需要一份勇氣。

      共勉。

      刪除
  14. U, 你沒什麼大礙了吧, 近日天氣時晴時雨, 忽冷忽熱咁一不小心留意好易會感冒生病,要好好保重身體一下呀, 知道了吖嘛...^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道呀﹗ ^_^

      Momo,呵呵,好彩你唔係我第一日作病時問我,現在我可以俾個「見得人」的答案你喇----我好返好多喇,食量正常返,係感覺上腸胃仲要一D時間復原到同平時一樣。

      刪除
    2. 哈, 休息了數天,你現在可以「見得人」嗱?^^哈...咁就替你開心番喇, 有健康的身體才可有精神工作,平時調較好腸胃,飲食需要節制一下,千萬不要暴飲暴食這點很重要,祝你身體強壯,活力常在..!

      刪除
    3. 我個樣好一般,一向都只係勉強見得人GAR JA,係個答案見得人LOR^_^

      MOMO,我平時都已經少飲冰凍GE野喇,中醫話會傷脾胃。

      刪除
  15. 多多保重啊﹗
    新年要健康、快樂,祝福祝福﹗
    什麼是對人最忠誠的? (時光)
    珍惜光陰,好好活個美好人生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在大致上好返喇。^_^

      時光一去不復返,如何讓自己過得有意義,這個真的是一個很值得思考的課題呢。唔知道,學校仲會唔會同學生討論呢D課題。

      刪除
  16. 祝你早日康復! 身體最忠誠伴你一生, 但是又不斷新陳代謝, 主人要懂得好好愛這伴侶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,大家都要保重,特別係又凍返喇。

      刪除
  17. 聖誔假期往後...心心就沒有上blog了!原來Small U你病咗.......!現在點呀?OK d嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. SORRY!原來心心打錯字!應該係...聖誕個"誕"字!^^'''

      刪除
    2. 嗯!好番就好了!點都好...小心保重身體!(''-^.^-'')

      刪除
    3. 知道。^_^諗返轉頭,其實我都諗唔到食左邊D「可疑食物」搞到我唔舒服。

      刪除
  18. 原來SU你也病咗,而家應該好番晒喇!乍暖還寒的冬天真的要小心保重身體啊!
    我平安夜同啲friend食完火煱都中咗招,估計是吃了些不潔的食物。

    "什麼是對你最忠誠的?"...我會答:我自己!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 打邊爐,不潔食物之外,仲要小心有時用錯「生熟」筷子呀。

      刪除
  19. 多多保重呀,
    病,
    please run away!



    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,好返喇。^_^

      溫度急降,大家都要好好保暖。

      刪除