2016年2月28日 星期日

鶴咀

 本路線主要沿鶴咀道走,途中經若干支路前往不同景點,屬一條易走的短線


可於筲箕灣巴士總站乘9號巴士前往鶴咀(請同時參看備註第2)。下車後踏上鶴咀道展開旅程


 
路上景色。右方為赤柱半島,左方可見一座築於海邊的防禦工事



石河入口。如沒有所需技能及裝備,切勿內進探險


看見此路牌,代表向鶴咀海岸保護區邁進一大步呢


怡人的藍天白雲。這天,白雲很像片片魚鱗


前方屬「私人禁區」,各位須繞道小沙路


攝於小沙路上,可見垃圾灣、海蝕洞與遠方的五分洲


接回主道,依箭咀方向前進


先走左方梯級往雙四門砲台


在梯級盡處左轉,沿圍網旁的小路直去


左方工事為俯視大海的雙四門砲台遺址


位於懸崖峭壁上的鶴咀燈塔。在這裡吹吹海風,看看風景,蠻寫意的


原路退回此路口,按箭咀方向上行,近觀燈塔


在矮矮的海洋研究所宿舍前走過


這就是剛才崖頂上的那個燈塔喔


原路退回此路口,按箭咀方向取右路下行,前往海邊


快到達鶴咀道盡頭的海洋科學研究所與石群了


左方小支路可通往雷音洞(海蝕洞)


小路旁的植物生長茂盛,其中有些長葉呈鋸齒狀,遊人務必留神,免遭刮傷


雷音洞。有興趣者可進洞內,一聽海浪湧入時的巨響


原路退回主道,不久走至海洋科學研究所。研究所旁的鯨魚骨展示位置可通海岸保護區的石灘


此為名叫「蟹洞」的天然奇景


邊觀看浪濤拍岸,也可碰碰運氣,且看會否發現海膽等海洋生物。遊完畢,循原路返回巴士站候車離開鶴咀(請同時參看備註第3點)





後記及備註﹕

1. 本線全程來回約需2小時15分。時間僅供參考。



2. 只有指定時間開出的9號巴士途經鶴咀半島。請預先到巴士公司的網站查看,在筲箕灣總站登車前亦不妨先向車長查詢確認。



3. 由石澳開往筲箕灣的班次中,現階段約2535分鐘才有一班駛經鶴咀。如在鶴咀候車返回市區時,未能登上駛至的巴士,除等候下班車外,亦可考慮徒步10分鐘走往石澳道上的「石礦場站」,試試能否登上由石澳開出但不入鶴咀的較密班次。



4. 海洋科學研究所後的路段為滿佈碎石的「石灘區」,走動時請加倍小心。另一方面,觀浪時亦不宜站得太近岸邊,提防湧浪。





圖片來源﹕

自拍




52 則留言:

  1. 見到蟹洞,手掌有點痛tim!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你擦損個傷口範圍大唔大?成一個星期了,未埋晒口的話,你要小心護理呀。

      今天都見到有個小妹妹唔小心扑倒(不是在石灘度),佢冇喊,好厲害,但係手掌損了。我冇紅藥水果D,我只係俾左兩塊膠布佢父母JA。

      刪除
    2. 小妹妹跌倒無喊?我都無喊呀=p

      我個傷口都幾深gar,因為比尖石界親,我有睇醫生gar,要隔日洗傷口。

      自去年入院18日後,有時都會腳軟軟,所以近期行山,都選擇比較易行的。

      SUSU,你有無聽過『天上魚麟斑,曬穀不用翻』?

      刪除
    3. 天上魚麟斑 曬穀不用翻
      地下張潔潔 割手尖石還
      註: 天上白雲一塊塊象魚鱗,
      肯定烈日當空,曬縠夠乾.

      刪除
    4. 潔潔你大過小妹妹起碼有二十年喎 =P不過,你個傷口應該會比佢深,個小妹妹只係跌到時雙手按在平坦的地面擦傷,你跌果度係碎石地。好啦,當拉勻啦,你都無喊,都俾個「厲害」你。^_^

      大病完,係要慢慢調理好身子的,量力而為是明智決定呢。你那句說話,我未聽過呀,我都睇大夫GE講解先知。咁當時真係幾曬的,好彩溫度唔高。

      刪除
    5. 大夫好叻呀~li句說話係爺爺教我gar

      其實跌到嗰日都好痛gar,嗰舊尖石差不多直插入手掌gar,膝蓋都有磨損,去醫生度消毒嗰時仲痛!

      刪除
    6. Aiya~巨蟹座ge張潔潔,竟然喺蟹洞跌倒,真係吖~

      刪除
    7. 因為,張潔潔只係巨蟹座,唔係真係似一隻蟹咁鍾意「橫行無忌」LOR=P

      開頭我見你自己好輕描淡寫話在蟹洞跌倒(唉﹗呢次真係「張跌跌」),我已經覺得你講得有點「平淡得滯」,因為係碎石地MA。嘩,點知你講下又講下,原來都傷傷地。

      刪除
    8. 哈哈~好記性,仲記得我細個講唔正自己個名,所以變咗張跌跌~

      嘻嘻~報喜不報憂嘛~其實真係有D傷,醫生怕我有碎石在傷口內...洗嗰時真係好痛GAR~嗚嗚~咭咭~

      刪除
    9. 洗傷口是要的,但係從我「有限的常識」角度看,你那位醫生話「怕有碎石」,謹慎得黎又真係似乎「講大左DD」,好易嚇親傷者。石始終碎得黎個大小都有個譜,同埋石唔同玻璃,人坐在/跌在石上該唔會進一步壓碎D石分成多件小塊MA。

      不過,佢小心同你處理,檢查清楚都係好的。^_^

      刪除
  2. 小貓行完龍脊,都想下一站去鶴咀,謝謝SU 介紹。😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 龍脊都風景好好,小貓(我GET到的小貓是貓仔女,你是貓貓)識貨呢。^_^V行山郊遊是很好的運動黎GAR,吸吸新鮮空氣也是好的。

      鶴咀,你呢?會唔會出發?^_^

      刪除
    2. 噢!係貓貓行龍脊,不是我仔囡,佢地叫極唔郁。我最近同舊同學,老師行了幾次山,好正!

      刪除
    3. OH,之前會錯意了。哈,佢地有冇睇過你在行山時拍的靚景呀?佢地冇心動?=P

      貓貓,行過龍脊都冇問題,好多路你都可以應付自如GAR喇。睇下會不會某天行山時見到發哥。^_^

      刪除
    4. 龍脊好易行咋。。。我想見到你多啲 *^O^*

      刪除
    5. 嘩﹗你咁講,令到我有有點飄飄然TIM,希望發哥唔會咁橋睇到我個BLOG見到你咁講而嬲啦。=P

      嘩多聲﹗個人黎講,龍脊唔算好難行(至少唔駛落手爬),但我都唔會說是好易行呀。^_^你地行得快唔快?

      刪除
    6. 當天我們一行十四人, 因有同學落山有困難, 所以那次祗行一半, 由哥連臣角下去石澳道, 需時一個半小時, 太快, 唔夠喉! ^O^

      刪除
    7. 貓貓,你地已經行完港島徑第八段最精彩的「龍脊」部份喇。D路係會崎嶇一D,落時真係要小心翼翼呢。

      不少郊遊徑的官方時間都長過一個半小時的,你和同學們可以慢慢選喔。
      http://hiking.gov.hk/chi/trail_list/type.htm

      刪除
  3. 謝謝介紹。從前聽聞有惡狗當道,現在看來好像很安全,我也找日去行行先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有狗的,仲有大有細,不過行過時佢地冇對人吠,佢地係坐在一旁,冇理D人。

      不過補充,我冇入芽菜坑村同鶴咀村,我唔知入面負責守村的狗隻會怎樣。

      刪除
  4. 鶴咀很美,但看 SU 的美圖,好似遊人不多?對嗎?今天天氣很晴朗,適合效遊!

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry, 打錯字,應該是『郊遊』代替『效遊』。老眼昏花,見諒 ^-^

      刪除
    2. Re: Joyce

      UM...當天的遊人都唔少呀,比我想像中熱門。我影相,好多時都係刻意避開其他遊人先影的。^_^

      刪除
    3. Re:大夫
      你有冇興趣黎返次「有效郊遊」?=P

      刪除
    4. 你叫吳亮聲 book 定髮花艇
      蒲公英可能都有興趣
      三人行
      必有我師

      刪除
    5. 叫埋張潔潔
      和Kaka
      就夠熱鬥la

      刪除
    6. 下?蒲公英點會有興趣坐?咁難開口GE野,我梗係留返俾大夫親自邀請啦。=P

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢度勝在近海,雖然雲少會曬一點,但廿多度走都OK,唔會感到太熱太辛苦。

      刪除
  6. 回覆
    1. 歡迎到訪。有時間的話,打多幾粒字,好嗎?=P

      刪除
  7. Small U你形容白雲好似片片魚鱗...又形容得幾貼切呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D似魚鱗GE雲,幾靚,也是行山郊遊的一大收穫呢。

      刪除
  8. 像片片魚鱗的白雲,昨天的天氣不錯啊!
    "只有指定時間開出的9號巴士途經鶴咀半島。"... Su 寫得好詳細呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最初D郊遊POST冇寫得咁詳細的,之後寫仔細少少,希望可以方便多D人去親親大自然。

      刪除
  9. 晚安✬*¨☆瞓覺豬嚟☁¨♦我就發夢去行呢★。゚☾

    回覆刪除
    回覆
    1. (。◕ヮ^)つ━- ҈好友*¨*黃昏&傍晚好☁・゚☼

      刪除
    2. 晚上好﹗哈,神鳳,按你的作息時間表,現在係咪算係「中午」JA?=P

      刪除
    3. 對呢.晚上10:07...是我的「中午」時間表
      好友♦*¨*☆甜夢安睡★。゚☾晚晚安安☁¨✬
      ┏┓┏┓。・゚゚ƸӜƷ
      ┃┗┛ appyღೋ星期三
      ┃┏┓┃¸.•*¨❉•.。ʚïɞ
      ┗┛┗┛*¨・。。゚°•♩¤。♪.♬。。⊹♫*。.₡Ϡ
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

      刪除
    4. 我同你GE「活動時間」係有時差MA,呢點我觀察到的。=P

      刪除
    5. 哈哈...謝謝你觀察到
      *好友✬*¨☆瞓覺豬嚟☁¨♦好夢★。゚☾晚安

      刪除
  10. 呢段行程似乎唔係太辛苦,退休後大把時間跟你提供嘅行程四圍去行行咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度唔辛苦,對跑慣長跑的你來說好有可能算「輕鬆」呀。

      刪除
  11. 看海平平靜靜的讓心靈充電, 好消遣啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,同埋上落斜唔多,又有靚景睇,值得一遊。

      刪除
  12. SU大哥, 請你去我那裡看看,你好像也被失蹤了^_^
    你是不是旅遊誤闖邊境,
    當你偷渡了 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 下?又「用自己方式」?

      咁D留言有冇用自己方式走返出黎?

      刪除
  13. 呢排處次好紅哦,我身邊好多朋友都去左,搵日天氣好,我都去行下,應該無甘多梯級吧?自從膝蓋傷左,都唔敢再行山,但又好想出去行下......

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果沿鶴咀道行,是沒有梯級的。不過,會有斜路,但都算平緩的。上落斜時,膝蓋感覺如何?

      刪除
  14. 吁﹗在香港島生活了很多年,也不知有鶴咀這地方呢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 斯晨,呢度唔難行,同埋都唔算冷門,可以考慮一下呀。

      刪除