2016年6月26日 星期日

夜.赤柱


不少人視赤柱為香港其中一個特色旅遊點。

坦白說,赤柱不是SU心中那杯茶。當然,這和個人喜好有關,不等同赤柱「客觀上」沒有賣點。只是

論沙灘,我懂游泳,可惜氣量不足,游至雙腳不能隨時著地的深水區時,總覺危險;

論市集,我又不太喜歡人多擠擁的地方;

論西式食店與酒吧,對「食」這方面我確實沒有很高要求,難以形成吸引力;

唯一讓我抱有期望的景點,乃位於赤柱監獄附近的懲教博物館,惟因一直「懶洋洋」關係,不曾起行專程前往參觀。

不過,夜逛赤柱海傍、拍拍夜景照片倒有一番樂趣,在卜公碼頭放鬆心情,歇腳談天亦是賞心樂事。不知道赤柱對各位而言,可有什麼特殊魅力?




圖片來源﹕
自拍

32 則留言:

  1. 赤柱吹西洋風,有點洋風情。

    回覆刪除
    回覆
    1. EE,我有不火朋友都是這樣說呀,說「去了赤柱似去了外國」。

      刪除
  2. 嘩! 你都好出麈喎! 看清風夜色、博物館便滿足了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 從心態與行為實踐簡約一點的生活嘛^_^

      刪除
  3. 夜.赤柱...好風景
    好友★。゚☾眨吓眼時間過得好快嚟
    又瞓覺豬喇喂☁¨*☆好夢♦・゚✬晚安
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗¤
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
    ──────────────╚═╝•*◇Zzz

    回覆刪除
    回覆
    1. 我瞓醒喇・゚。都是藍天與白雲的一天
      好友♦・゚☼早晨&午安&黃昏好&傍晚好☁*`☀
      ╓────╖Ѽ。・゚゚・。。゚* ҈ *
      ║─╓╖─║
      ║╙──╜║✿º°¨ʚïɞ
      ╙─╖╓─╜♡
      ╓─╜╙─╖❀º°¨ƸӜƷ
      ╙─╖╓─╜
      ──╙╜*安¤*¨❉
      ✾∵♣♧♣∴∵♣♧♣∴¸.•*¨*

      刪除
    2. 現在呢段時間,會唔會咪神風忙碌預備晚餐食材GE時候?

      刪除
    3. 現在神風才忙碌預備晚餐食材GE時候
      好友☁・゚♦又瞓覺嚟★*¨✬晚甜夢安睡☾。゚☆
       .∧_∧・。。゚
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄•*¤.Zzz
      ╔╗╔╗╔╗╦╗ ╦╗╗╦╔╗╗╔ ╦
      ║╦║║║║║║ ║║║║║╦╠╣ ║
      ╚╝╚╝╚╝╩╝ ╩╚╝╩╚╝╝╚ ║

      刪除
    4. 雖然我和神鳳都住在香港,但係大家D用餐時間就差幾小時,好似有「時差」咁=P

      刪除
    5. 係啦...大家D用餐時間就差幾小時
      我晚餐時間...Small U.瞓覺嚟
      Small U.瞓醒...我才瞓覺嚟

      刪除
  4. 赤柱對我來說,是一個失去自由的地方.............因為我第一份工是在赤柱監獄受訓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 赤柱年華
      與未足16歲女性進行性行為
      必重判入赤柱
      甚而在八月十五打籐

      刪除
    2. Re:Philip
      唔一定要入豪門,做第一份工時,有冇「一入職場深似海」的感覺?

      刪除
    3. Re:大夫
      赤柱屬高設防監獄,多收重犯,現在香港冇打籐喇。

      刪除
  5. 其實你可行遠D去一個泳灘,唔記得叫咩名了,新年第一日係度睇日落,又無咩人,好安靜,好舒服.

    回覆刪除
  6. SU,赤柱附近還有兩個三頭可去探遊,舂坎角和黃麻角,分別有豿頭石,鬼爪石和 犀牛石都很神似,還有一個張堡仔洞。

    回覆刪除
    回覆
    1. Cheery,好耐冇見你出現,但係令你失望喇,我同你第一日嚟我BLOG一樣,都係冇長進到,到現在都仲係未提升到鏟林OR綑邊GE級數=P

      犀牛石,剛做過功課,嘩,要跟前輩的引路帶行「由人行出嚟」的小路,我仲見到行友行果時戴勞工手套,好似有D地方要落手爬輔助咁。不過睇圖,犀牛石係幾似。

      刪除
  7. 赤柱真係一個好地方'游水~食嘢~行街樣樣有'夠晒方便.

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱晒你哋游水,但係我游水係玩玩吓,同埋好耐冇游喇,如果浮台同岸邊距離長過一個直池,我唔知仲夠唔夠氣游到咁遠。

      刪除
  8. 這地方...看看日落很不錯呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 除了這裡,赤柱有度有D岸邊礁石(在間廟對出),好多人都行出去睇。

      刪除
  9. 赤柱在很久之前去過。印象模糊了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 赤柱碼頭隔離有個馬坑公園,去開都可以順便行下的。

      刪除
    2. 聽講美梨樓已經原件搬到赤柱重建,這真是很有意義的事。不知SU 可有去看看?

      刪除
    3. 幅相右面有燈光果就座就係喇,我都只係在外面看看就算。=P

      不過,能原件重建,都是一個值得鼓掌的工程。

      刪除
  10. 住南區我, 無所事事就入去行行, 以前有朋友在入面工作所以會去探他們.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你直情...可以經條海堤走廊行過去,順便游埋淺水灣^_^

      刪除
  11. 我覺得赤柱這地方總是比較適合年青男女拍拖去的景點,那裡的沙灘屬於浪漫戀人的响往的勝地,除了這兒我想不到還有一處可以和這裡相比...

    回覆刪除
    回覆
    1. 拍拖的話,赤柱勝在有沙灘,有碼頭睇日落,有食肆同有商場,不過,哈哈,都睇兩個人的喜好啦。女仔好像比較鍾意行沙灘咁。^_^

      刪除
  12. 赤柱也是一個很優勝的旅遊地區,不過真是人太多。

    回覆刪除
    回覆
    1. JOYCE有沒有去過懲教博物館?

      刪除