2016年9月27日 星期二

特別的訪客

Blog常出現一些不尋常的訪客。



Blogspot系統顯示,其中一類是來自俄羅斯的網絡用家。外地訪客偶爾找到本Blog,本不是什麼奇事,奇特之處在於這類來自俄羅斯的瀏覽者有一項共通點--------他們每次到訪,均在頗短時間內大量點擊本Blog,瀏網頁次數往往達二、三十次。同時,這些點擊也有一定模式,大多較平均分散在數篇舊篇章,每篇各點擊十至二十次不等。




另一類特別到訪者來自法國。他們和前文提到的俄羅斯訪客不同,這些法國瀏覽者不會大幅點擊網頁,但每次均經一些看來頗少見的網址轉介。或許,頭腦清的你會問

Blogspot系統分別記錄轉介網址與瀏覽者國家數據,你怎麼可肯定法國訪客經那些不常見的網址到來?」

的確,這兩項資料是分開顯示的,兩者未必有必然關係,然而經多次觀察,發覺每次「特別網址」的轉介總數均與法國瀏覽者的到訪總數相符,絲毫不差(其中一次更只有香港與法國來訪者各一,香港瀏覽者正是SU本人),如此「巧合」實在讓人有足夠基礎懷疑兩者互有關連。

曾有一段日子,俄國訪客較常出現,但現在頻率已降至「偶爾」程度;反之,近一、兩個月,法國瀏覽者卻近乎每天到訪,且屢經不同網址轉介。

這些現象正常嗎?






圖片來源﹕
截自本Blog



28 則留言:

  1. 我也有此等現象,我家宅男也解釋過給我聽,但我已經忘記了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有些所謂到訪根本不是真係有人click入嚟,而係一D程式整出嚟的,留下轉介網址後然後引人點擊入去。(PS﹕不過,文中的俄羅斯訪客係冇乜留低奇怪的轉介網址的。)

      這個是我家宅男的其中一種想法。BTW,我家得一個宅男,果個就係我。=P

      刪除
  2. 要睇斯洛登電影,你會知道更多。。。你可能被監視。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可能被監視----->吓?好似1984本書所講咁...「老大哥在看著你」?

      刪除
  3. 回覆
    1. 大夫有冇試過俾人咁寵幸?

      刪除
  4. 哈哈!可能你寫嘅網誌啱俄國人口味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係比較好的結果,但係可能性都有高同低之分GE...=P

      刪除
  5. 我倒沒有去留意這些,如唔正常,係因為咩哩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D點擊其實唔係真係有人入嚟睇,而係一些程式所致,目的係引BLOG主點擊留下的轉介網址。

      但係...文中那些俄羅斯訪客是沒有留下奇怪的轉介網址的。

      刪除
  6. 有次一天就有 200 多次由俄羅斯來的瀏灠記錄, 奇在 flag counter 現不見的 ... 現在整個 blog 的瀏灠量靜了 ...

    我猜我 blog 可能原被某些網站推介, 後來換畫了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來雅姬蘭都有類似經歷。我都有試過轉介網址是facebook,那時的瀏覽量又係會升,這情況有異於俄國那種,比較合理。

      刪除
  7. 回覆
    1. 咁都得?你有冇試過呢D緣份?

      刪除
    2. 好似曾經有過gar,不過之後無留意。

      刪除
  8. 來自俄國都幾奇怪,冋果你POST一個俄國的視頻,例如 MARSHA AND THE BEAR,唔知佢地會唔會留言呢!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講起上嚟,係介紹過一首叫Kayusha的俄國民謠,但俄國訪客在這之前已經出現喇。

      BTW,這些不尋常的流量可以是以本Blog為目標,也可以是以Blogspot系統為目標。

      刪除
  9. 好友♦・゚☼早晨&午安好☁*`☀大家開心快樂國慶

    回覆刪除
    回覆
    1. 琴晚好大雨、打雷打得都幾密,好彩今天天氣好返少少。

      刪除
    2. ☁*¨*☆好友★。゚☾晚安♦・゚✬我回家你以乖乖瞓覺嚟
      っˆヮˆ)っ╠╣aΡpy星期曰💕我出門和神公吃飯喇

      刪除
    3. 你咁講,你回家睇怕都成一、兩點啦。

      Happy晚餐。^_^

      刪除
    4. ☁*¨*☆好友★。゚☾晚安♦・゚✬╠╣aΡpy星期一嚟

      刪除
  10. 自己很少留意這情況,不過有次發現北美有很多次的瀏覽,那年我曾在那勾留了兩個多星期,不知有沒有關係。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時,BLOG入面D不尋常瀏覽數據,都未必係針對某個BLOG,可能係針對成個blogspot系統都未定的。

      係咪你在北美逗留時識D FD嚟GAR?=P

      刪除
  11. 心心有時都無理會......................就當係【路過客】啦!^^'''

    回覆刪除
    回覆
    1. 又或者,等自己開心吓,當訪客群「衝出香港」=P

      刪除
  12. 回覆
    1. 程式就應該好大機會係...希望目的都係正路的目的啦。

      刪除