2016年11月22日 星期二

萬綠叢中…

 一點紅?

現在不是研究中國文學,所以接下去的不一定是「一點紅」。

下圖中,在青青綠綠的背景襯托下,你看到的是一點紅,還是其他?(按圖可放大)


正確來說,是萬綠叢中一點「啡」。


那是一隻蝸牛BB喔﹗

把棵棵小白菜浸在水裡時,大概牠「被嚇壞了」,於是急急爬到露出水面的菜葉上躲避。

儘管人長大了,已沒有孩童時馬上找尋小膠盒收養牠的衝動,但忽然看到小蝸牛從小白菜中鑽出來時依然心情雀躍,仍覺得身軀嬌小、呈半透明狀的牠十分可愛。

毫無疑問,SU已不是小孩子了,然而我猜保留一些童真還是有需要的,因為

「一顆童心一點真」,那不正是日常生活中的一種快樂泉源麼?







圖片來源﹕
自拍


30 則留言:

  1. 在日常的生活中,保留一點童真是必須的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 成人的思想有時候太過於沉重或者骯髒。

      刪除
    2. 所以,要留返一D童真調劑吓,等自己抖抖氣笑吓開心吓都好嘛﹗^_^

      刪除
  2. 回覆
    1. 如果係指大自然,咁就冇話搵個盒入住等到行山先再放於郊野,不過在屋企附近搵個有花花草草的地方都不是難事來的。^_^

      刪除
  3. 生活快樂一泉源 水中白菜蝸牛B
    一顆童心一點真 心情雀躍小孩子

    回覆刪除
    回覆
    1. 你首詩入面用上小孩子一詞,可要加個引號括住先得。=P

      刪除
  4. 哈哈!童心su :)原來你要煮飯㗎?以為你不食人間煙火,齋行山吸風飲露添 :p
    真巧,昨晚我的廚房也有蝸牛,不過係帶咗iPad入去聽周杰倫嘅蝸牛囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果洗吓菜同用鍋水烚菜就等於「煮飯」(OR「識煮飯」),咁會唔會給人一點「言過其實」,「高呼搵笨回水」的感覺?=P

      周杰倫首蝸牛都係因為你之前提起過我先走去搵嚟聽...你平時會不會聽一D調子輕鬆點的歌?

      刪除
    2. su, 你放心好了,同道中人,我很理解你的廚藝......
      蝸牛調子已經唔算沉重啦,至少對我好鼓勵架﹗
      至於輕鬆調子嘛,有無好介紹呀?

      刪除
    3. 我介紹過首「冷雨」畀你喇,夠唔夠喉?=P

      刪除
    4. 當然記得啦﹗莫文蔚嘛﹗
      唔錯唔錯,所以再有夢裡花?
      咦?su,你唔係以為我經常活於失戀的過往而不能自拔嘛?
      噢﹗「這陷阱造陷阱偏我遇上」 ;p

      刪除
    5. 你唔係以為我經常活於失戀的過往而不能自拔---->你唔似係經常戀愛OR好渴望戀愛BOR,呢點都感受到的,應可排除。^_^

      刪除
  5. 當我見到蝸牛或者蟲蟲從疏菜鑽出來時,即時反應係將佢哋整死然後揼落垃圾桶!諗落好似有啲殘忍咁喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係菜蟲,我估好多人都會同你的做法一樣。至於蝸牛BB...若屋企有小朋友,或者都會叫小朋友過嚟睇吓,我細個養過蝸牛BB,都係因為大人洗菜時發現叫我去睇。

      刪除
  6. 真的是多大都要有些童心,童心是最開心最純真的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。有時在郊野見到含羞草,都會好似細個咁走去碰下佢D葉。其實,可能有人會問見到佢D葉縮埋有乜咁開心,哈,解釋唔到,可能就係一份童年回味,一份童心。

      刪除
  7. 救牛一命勝做七級浮屠!

    隻小蝸牛告訴你,你買的是有機無化肥的菜,請放心食用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔好講呢D勝唔勝做七級浮屠啦,我現在都仲有食魚、食雞、食豬,間接殺生嘛。

      哈,我肯定果D小白菜唔係有機呀,係希望殘餘農藥唔好超標就好。=P

      刪除
  8. 好友★。゚☾晚安💤♦・゚✬又╠╣aΡpy週四☁*¨*🌛☆
    早上氣溫最低13度º°¨大家⊹¨*要著多件保暖衫呢
    Small U對的「一顆童心一點真」正是日常生活中的一種快樂泉源麼

    回覆刪除
    回覆
    1. 生活中,張弛有道,日子會好過D嘛。^_^

      刪除
    2. ★・゚✬好友🌙。゚✨晚安💤・゚🌟瞓覺囉☁*¨*🌛☆
      ¤*¨*💘・゚。💚。・゚゚💗・。・。。゚。⊹
      ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗*¨💙
      ║╚╝║══║═║═║╚╝║💓*。
      ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝∵`💜
      ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝週末💕
      💟*¨◇💖∴💛ღ❤º°¨💞

      刪除
  9. 能夠恆常保存「一顆童心一點真」,是一種福氣,得來不易!SU 要懂得珍惜喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我會諗,人長大子如何仍可以保留「一顆童心」?係性格定係點?我覺得呢個問題好深。我相信我是有些童心的,但我自己答唔到這個提問。

      刪除
  10. 我沒有童心,沒有愛心 ,看見菜叢中有啡點 ,心裡就打震 !
    大哥買到小蝸牛,好像執到寶 !可能是真的有機菜了,
    恭喜你 , 執到寶 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定唔係有機菜啦,無理由咁蝕本,用有機菜代替普通菜賣出去喔﹗

      刪除
  11. 我見到蝸牛在自己所種的植物上就想弄走牠, 因牠會吃掉葉子的, 是害蟲!

    小時都沒有像你童真要養牠們, 父母都把蝸牛之類不是好東西教我們的! ...

    你有童心在日常生活能發現點趣味有時都幾開心的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 養養吓,牠變大了,排出的便便越來越多,屋企人都驚多菌(怕我洗小蝸牛居所時會沾到),結果都係放走了。養果時睇住佢吃菜葉,都幾得意的。

      刪除
  12. 小蝸牛BB遇到Small U你是一種幸運呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蝸牛BB細細粒,其實都幾得意的。

      刪除