2017年4月27日 星期四

小小觀察題

時間關係,今篇寫短一些(和某些篇章相比,可能不只「一些」),純出一條觀察題。

請問以下兩幅圖的「內容」(按圖可放大),有什麼共通點?

圖一﹕ 





圖二﹕


每個共通點值5分,本題值10分,所以有興趣留言的朋友不要回答兩幅圖都有英文字與阿拉拍數字喔﹗


PS﹕其實,可有多一些圖片的,不過兩幅圖已足夠推出答案,無謂把「謎面」弄得太複雜嘛﹗





21 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔好意思,搞到EE一頭霧水,好彩呢篇寫得短 =P 呢篇係寫得「怪咗D」,下次我寫返D正常少少 ^_^v

      刪除
    2. 大夫所言,是否佛學用語?

      刪除
    3. 無智亦無得
      以無所得故

      刪除
  2. ╭~╮
    ╰╭╯
     O
       o
     .∧_∧。゚💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/✨
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄*¨*◇
    ✾๑۩۞۩*ღೋஜഐ❉
    ╔╗╔╗╔╗╔╣🌟
    ╚╣╚╝╚╝╚╝º°¨*¤。。゚⊹
    ╚╝.___☆╔╗─╦─╔╗─╦╦─╔╦╗
    ____★__║║─║─║╗─╠╣──║
    __✬____╩╚─╩─╚╝─╩╩──╩
    好友📣話咁快又╠╣aΡpy週末嚟📢

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,仲要係一個天氣好好的週未呢﹗

      刪除
  3. 哈哈!我都係蠢,唔係好明你的問題。係咪你想講,不同渠道的資料來源,數字都有分別?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔關蠢唔蠢事,呢篇係寫得怪咗D =P好彩寫得短,睇完都唔係用好多時間。^_^

      刪除
  4. SU 大哥, 我小羊又來搭訕 我愚昧, 我唔答, 費事攞 0 分,
    唔該你開故 !
    open the answers !

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔關愚唔愚昧事,呢篇係寫得怪咗。^_^

      刪除
  5. 三個表的第一名都一樣,但唔會係咁易啩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢篇係寫得奇怪咗D,多謝平帆留言。

      刪除
  6. 投降,我唔明!可有說明書?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢篇係寫得怪咗D,日後再續。

      刪除
  7. 心心只知道Small U你嘅文章內容吸引到訪客觀看呢!>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 吸唔吸引到...其實都好講題材GAR。寫得出嚟一定係想人睇,但係又唔太想為咗想人睇而寫,結果都係自己想寫乜就寫乜。^_^

      刪除
  8. 這些資料和數據不足信!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係希望如果數字上有異動,都唔係惡意同唔會帶來壞影響啦。

      刪除